سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 ایده استفاده از بج سینه (بخش اول)

استایلی شبیه به مارگارت تاچر داشتن بازهم مطابق مد روز است! بانوان اتو کشیده و از همه مهمتر داشتن مهمترین اکسسوری یعنی بج سینه است. هیچ بانوی اتوکشیده ای بدون بج سینه نیست، موافقید؟ اگر هیچ وقت طرفدار بج سینه نبوده اید، در این فصل استفاده از آن را امتحان کنید و از تأثیرگذاری یک اکسسوری به این کوچکی شگفت زده شوید. بدون نیاز به تشریح مد و استایل های سال 2016، با استفاده از یک شکار گنج واقعی 10 شیوه استفاده از بج سینه را مطالعه کرده و در هفته جاری از آن ها استفاده کنید.

بج سینه

 

1. استفاده از بج سینه روی پیراهن

امسال یکی از راه های استفاده ازبج سینه توسط ورساچه ارائه شد، او با اینکار در حقیقت شیوه ای سیار کاربردری را به نمایش گذاشت.تنها بج سینه خود را به پیراهن زده و از وجود آن لذت ببرید. این راهی آسان، سریع و راحت است. اکسسوری خاص شما همواره در اولین برخوردتان با دیگران به چشم آمده و شما هیچگاه آن را به صورت اتفاقی گم نخواهید کرد. زیرا می توانید به سادگی نگاهی به پایین انداخته و از حضر آن اطمینان حاصل نمایید. این راه همچنین یکی از کلاسیک ترین و زنانه ترین راه های استفاده از بج سینه است. هیچ چیز به جز ایده گرفته شدن از سنت در مورد بج سینه عجیب و غریب نیست.

2. استفاده از بج سینه روی یقه

امسال روچاس نیز بج سینه خود را در معرض نمایش قرار داد، اما او به جای زدن آن روی پیراهن، بج سینه خود را به یقه لباسش وصل کرد. اکسوری های مزیّن شده با طلا روچاس در سال 2016 برای زیبایی و خاص بودن او خبر ساز شد. پیش به سوی تقلید از این استایل! این استایل بسیار مناسب استفاده در اداره و محل کار است که می تواند با هر پیراهنی قابل استفاده باشد. فقط پیراهنی انتخاب کنید که یقه ای مناسب داشته باشد و به درد اینکار بخورد.

3. بج سینه بر لبه برگردان یقه

تیپ کلاسیک داشتن هیچگاه دمده نمی شود. این فصل مایکل کورس بج سینه ها را به لبه برگردان یقه بازگرداند. چه بج سینه شما دارای معنا یا استفاده خاصی باشد چه بر اساس مد زده شده باشد، این شیوه استفاده از بج سینه هیچگاه قدیمی نخواهد شد. به یاد داشته باشید که در آینده با دیدن به عکس های قدیمی هیچگاه نگاهی عجیب و غریب به استایل قدیمی خود نخواهید داشت.
اگرچه ممکن است سوالات بسیاری در مورد احزاب سیاسی و قانونی داشته باشید. چرا؟ به این دلیل که این بج سینه ممکن ایست نشان دهنده حزب شما باشد. این طور نیست؟این روز ها در حقیقت زن ها از بج سینه های بزرگتری نسبت به آقایان استفاده می کنند. هرچقدر طرح بج سینه شما دراماتیک تر باشد پوشش شما را فراموش نشدنی تر خواهد کرد. از اینکه پارچه لباستان تحمل وزن بج سینه را داشته باشد اطمینان حاصل نمایید.

4. بج سینه دور یقه لباس زنانه

به خوبی میدانید که یقه پیراهن شما در کانون توجه قرار دارد. پس چه قدر خوب که به آن یک مورد تزئینی دیگر نیز اضافه کنیم. ما یقه هفت را با استفاده از بج سینه تزئین میکنیم. فقط به محل صحیح قرار گیری آن دقت کنید. (چپ یا راست؟)

 

برای سفارش  ساخت تندیس بر روی کلمه تندیس کلیک نمایید.


» نظر

آیا بج سینه ها فقط به درد پیرزن ها می خورد؟

قطعا اینطور نیست. طراحان مطرحی مانند دلفینا دی لترز با ساخت بج سینه ها و بازگرداندن دوباره آنها به دنیای مد، این  که فقط افراد مسن از بج سینه استفاده می کنند را از بین برده اند.
جواهرات موج جدید دی لترز که شامل بج سینه های جهت دار می باشند در هفته های مد بسیار مورد توجه قرار گرفتند. بج سینه های جواهر نشان سورئال او، که شبیه یه یک چشم کارتونی با مژه های مرواریدی است که به یک جفت لب یاقوت نشان متصل شده، قطعا توجه هر کسی را جلب می کند. از طرف دیگر بج سینه های طراحی او که به شکل حشره هایی با اندازه واقعی هستند که رویشان با سنگ های قیمتی پوشیده شده، نه تنها هم? توجه ها را به سوی خود جلب می کند بلکه شاید باعث شود وحشت آنها نیز بشود.

چطور، کجا و چه وقت باید از بج سینه استفاده کرد

گرچه از قدیم همیشه رسم بر این بوده که بج سینه را به سمت چپ لباس، پیراهن یا ژاکت بزنیم، اما اگر هنوز به این رسم پایبندید باید بدانید که به این ترتیب بیشتر شبیه به مادربزرگ تان می شوید.
پیشنهاد سوزان سیز این است که لباس های سفت و برش خورده بپوشید تا بج سینه بیشتر و بهتر خود را نشان دهد و به نظرش بهتر است سنجاق سینه را بر روی پارچه هایی با بافت سفت و محکم بزنید و از زدن آن بر روی لباس های ابریشم یا جیر اجتناب کنید.

لدیا کورتیه، که ید طولایی در تخریب رسوم قراردادی دارد، پیشنهاد می کند هر طور که دوست دارید و هر کجا که دلتان می خواهد از بج سینه استفاده کنید: بر روی آستین یا حتی برای بستن جلوی لباس.
بج سینه بهترین یار زنان شاغل است چراکه برای لباس رسمی بسیار مناسب است. یک بج سینه زیبا می تواند یک لباس معمولی را به یک دست لباس استثنایی تبدیل کند.
اما بج سینه ها فقط به ساعات کاری محدود نمی شوند و یک جایگزین شیک و بی نظیر برای گوشواره در یک میهمانی شب هستند. مثلا می توانید به جای به گوشواره های سنگین و یا گردنبند خفه کننده، از یک بج سینه طرح سنجاقک تیفانی مزین به الماس و تورمالین استفاده کنید. با استفاده از بج سینه های الماس نشان در شب می توانید یک تلالو تابناک و خیره کننده ایجاد کنید.

آیا آقایان هم می توانند از بج سینه استفاده کنند؟

تا الان فهمیدیم بج سینه ها دوباره به دنیای مد بازگشته اند، اما نکته دیگری که باید حتما قید شود این است که به قول سوزان سیز، آقایان هم می توانند از بج سینه استفاده کنند. اگر آقایان نمی توانند از گوشواره های بلند، گردنبند های چند لایه و یا دستبند های بزرگ استفاده کنند، اما هیچ چیزی آنها را از استفاده از بج سینه منع نمی کند.


» نظر

تندیس های بزرگ جهان

ساخت تندیس های بزرگ از دوران باستان تا به امروز رونق داشته است. ابوالهول بزرگ که توسط پادشاهی کهن مصریان باستان ساخته شده ، با ارتفاع 20 متر، هنوز هم یکی از بزرگترین تندیس ها در جهان است. در طول 30 سال گذشته، تندیس های ساخته شده در سرتاسر جهان، بلندتر و بزرگتر شده اند. در فهرست زیر، 7 مورد از بزرگترین تندیس های جهان را آورده ایم.

 


1. رودینا مات (102 متر) [Rodina Mat]
تندیس رودینا مات واقع در کیف، از روی نمادی که در طول جنگ جهانی دوم برای بسیج مردم شوروی شکل گرفت ساخته شده است. جنس این تندیس از استیل ضد زنگ است و ساخت آن در سال 1981 به پایان رسید. ارتفاع خود تندیس 62 متر و وزن آن 560 تن است. محل قرار گیری آن بالای ساختمان موزه است و ارتفاع کلی آن را به 102 متر می رساند.


2. امپراتور یان و هوانگ (105 متر) [Emperors Yan and Huang]

تندیس امپراتور یان و هوانگ طی 20 سال در دل کوه کنده کاری شده و در سال 2007 تکمیل شد. این تندیس 106 متر ارتفاع دارد و دو تن از اولین امپراطوران چینی، یان دی (Yan Di) و هوانگ دی (Huang Di) را به تصویر می کشد. “کوه راشمور” چین در داخل رودخانه زرد در یک منطقه خوش منظره نزدیک به ژنگ ژو (Zhengzhou) واقع شده است.


3. تندیس گوآن یین (108 متر) [Guan Yin]

تندیس 108 متری از بوداسَف [bodhisattva] گوآن یین در ساحل جنوبی جزیره هاینان (Hainan) چین واقع شده است. تندیس سه وجه دارد که یک وجه به سمت داخل و دو وجه دیگر رو به دریای جنوب چین هستند. ساخت تندیس 6 سال زمان برد و در سال 2005 به پایان رسید.


4. کریستو-ری (110 متر) [Cristo-Rei]
کریستو-Reiflickr / کاترین موری

حرم کریستو-ری با الهام از تندیس معروف مسیح نجات دهنده در ریو دو ژانیرو در سال 1959 و پس از 10 سال افتتاح شد. اندازه این تندیس هم تقریبا نزدیک به تندیس ریو است، 28 متر ارتفاع دارد اما بر روی یک ساختار دروزاه مانند به ارتفاع 82 متر قرار دارد به همین دلیل ارتفاع کل این اثر تاریخی 110 متر است. در پایه تندیس یک فضای باز دیدبانی با نمای پانورامای شهر لیسبون وجود دارد.


5. اوشیکو دای بوتسو (120 متر) [Ushiku Daibutsu]

اوشیکو دای بوتسو در شهر اوشیکو در ژاپن واقع شده است. ساخت این تندیس در سال 1995 به پایان رسید، سومین تندیس بزرگ جهان است که در مجموع 120 متر ارتفاع دارد (شامل یک پایه 10 متری و یک پلت فرم 10 متری به شکل نیلوفر آبی). بازدید کنندگان می توانند با آسانسور به بالای پلت فرم بروند و از آنجا مناظر اطراف را تماشا کنند. تندیس برنز اندود، آمیتابه بودا را به تصویر می کشد که به اوشیکو آرکادیا نیز شناخته شده است.


6. لای کیون ست کیار (130 متر) [Laykyun Setkyar]

لای کیون ست کیار دومین تندیس بلند جهان با 130 متر ارتفاع، شامل یک سریر 13.5 متری است. این تندیس بر روی تپ? پو کوآنگ (Po Kaung) در نزدیکی شهر مونی وا (Monywa) در مرکز میانمار ساخته شده است. در پای آن بزرگترین تندیس بودا خمیده در جهان قرار دارد. لای کیون ست کیار در سال 2008 و بودا خمیده در سال 1991 تکمیل شد.


7. بهار معبد بودا (153 متر) [Spring Temple Buddha]

بهار معبد بودا بزرگترین تندیس در جهان است. ارتفاع کل این اثر تاریخی 153 متر شامل یک سریر 20 متری به شکل نیلوفر آبی و یک ساختمان 25 متری است. ساخت و ساز بهار معبد بودا درست پس از منفجر شدن تندیس بودا توسط طالبان در افغانستان برنامه ریزی شد. این تندیس در سال 2008 به پایان رسید و وایروکانا بودا را به تصویر می کشد.


» نظر

تندیس اسکار

تندیس اسکار به عنوان یکی از شناخته شده ترین جوایز دنیا شناخته می شود که از سال 1929 در دستان بزرگترین فیلم سازان تاریخ قرار گرفته است.

تندیس اسکار
کمی پس از شکل گیری آکادمی علم و هنر سینما در سال 1927، این سازمان نو پا در سالن کریستال هتل بیلتمور واقع در مرکز شهر لس آنجلس مراسم شامی برگزار کرد تا اهداف خود را تعیین کند. در میان موضوعاتی که در آن شب مورد بحث قرار گرفت این بود که چگونه میتوان به شایستگی قدردان افتخاران و دستاورد های فلیم سازی بود و در نتیجه انگیزه رسیدن به جایگاهی خوب در تمام جوانب تولیدات سینمایی به حد عالی رساند.
با توافق برای در نظر گرفتن یک جایزه ی سالیانه، این گروه تمام توجه خود را بر ساخت تندیس یک جایزه مناسب و با شکوه متمرکز کرد. مدیر هنری MGM به نام سیدریک گیبونز، تندیس طراحی کرد که در آن یک شوالیه در حالیکه شمشیر یک جنگجوی جنگ های صلیبی را دست داشت، در حلقه فیلم ایستاده بود. این اکادمی جورج استندلی تندیس ساز اهل لس انجلس را به کار گماشت تا به این طرح در سه بعد تحقق ببخشد. و پیدایش مشهورترین تندیس دنیا این گونه بود.

شوالیه ای به نام اسکار

بنابراین اولین مهمانی اعطای جوایز در شانزدهم ماه مه سال 1929 در سالن هتل رزولت هالیوود با حضور 3,048 تندیس برگزار شد. در هر ژانویه، تندیس های اضافی طلایی رنگ و جدید توسط هنر های زیبای ریخته گری پولیش تالیکس در دره هادسون نیویورک قالب گیری و ساخته می شوند. جایزه اسکار دارای 34.29 cm ارتفاع و 3.8 kg وزن دارد. حلقه ی فیلم دارای پنج پره چرخ می باشد که نشانگر پنج شاخه اصلی آکادمی یعنی هنرپیشه ها، تولید کنندگان، کارگردان ها، تکنسین و نویسندگان است. اگرچه شکل تندیس اسکار همچنان مطابق با طرح اولیه است اما در سال 1945 سایز این تندیس تغییر داده شد و به حالت استاندارد امروزی در آمد.
این تندیس به طور رسمی، جایزه شایستگی آکادمی نامیده شده و بیشتر با نام مستعار خود یعنی جایزه ی اسکار نامیده می شود. در حالیکه منشأ این نامگذاری مشخص نیست، یک داستان معروف می گوید که مارگارت هریک کتاب دار آکادمی ( و مدیر اجرایی نهایی) ، نخستین بار که این تندیس را دید متوجه شباهت بیش از اندازه ان با عموی خود به نام اسکار شد. آکادمی نام مستعار اسکار را تا سال 1939 نپذیرفت اما تا سال 1934 این نام به قدری شناخته شده بود که نقاش هالیوود سیدنی اسکولسکی، در یکی از آثار خود برای اولین برنده بهترین بازیگر زن کاترین هپبورن از آن استفاده کرده است.


کالاهایی که در به تحقق رساندن این رویا به کار برده شده است

این تندیس ها از جنس برنز بوده و در پوششی از طلای 24 عیار قرار گرفته اند. به دلیل کمبود فلز در دوران جنگ جهانی دوم، این آکادمی از اشکال گچی به جای تندیس های فلزی و روکش طلا استفاده کرد.
دستاورد های فیلم سازی در 25 گروه منظمدر بیست و ششم ماه فوریه 2017 در ارائه هشتاد و نهمین جایزه اسکار و در تئاتر دالبی در مرکز هالیوود و هایلند برگزار می شود. درحالیکه این آکادمی تا زمان بازکردن پاکت ها در شب جایزه اسکار، نمی داند که قرار است چند تندیس اسکار را اعطا نماید. 

اگرچه تعداد دسته بندی ها از پیش تعیین شده است، احتمال ادغام و گیرندگان چندگانه پیش بینی دقیق تعداد تندیس های در حال اعطا را غیر ممکن می شازد. همانطور که در سال های پیش جوایز مازاد در آکادمی نگهداری شدند تا در سال آینده استفاده شوند.
بیش از 80 سال پس از آن گردهمایی در هالیوود موفقیت اسکار به عنوان نماد دستاورد های فیلم سازی به احتمال زیاد افرادی که در آن مراسم شام مانند سدریک گیبونز حضور داشتند را متحیر ساخت.


» نظر