سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شناخت انواع مختلف تندیس

تندیس از سال های دور تا اکنون نشانگر افتخار، موفقیت و پیروزی بوده، بنابر این جای تعجب نیست که در طول سال ها انواع مختلفی از آن بوجود آمده باشد. قرن ها پیش، تندیس یک نماد ساده برای موفقیت بود در واقع، آنها متناسب با سطح زندگی مردم بود و بعضی از آنها ریخته گری می شدند، البته در حال حاضر هم موفقیت ها را نشان می دهند ولی دارای شکل ها و مدل های گسترده تر و با جلوه ای بهتر.

 

 

تندیس کاپ

این طرح از تندیس یکی از رایج ترین نمایش های بصری تندیس است، و همچنین یکی از رایج ترین تندیس ها در رویداد های ورزشی، بخصوص رویدادهای بزرگ هستند. این طرح تندیس کاپ را می توان در ابعاد کوچک بر روی پایه قرار داد و زیر آنرا لوح تقدیر قرار داد. تندیس کاپ معمولا در جهان فوتبال بسیار محبوب هستند و اکثر علاقه مندان ورزش با برخی از نمونه های آن آشنا هستند. در حالی که این طرح ممکن است یکی از محبوب ترین نمونه های تندیس در بازار باشد، این تنها مورد نیست.

سردیس

یکی از زیباترین شکل های تندیس است که مجسمه ای از سر افراد می باشد. این تندیس ها با استفاده از هنر مجسمه سازی و دارای محبوبیت در مراسم و مناسبت های هنری، براحتی نظر مردم را جلب خواهد کرد. یکی از معروف ترین آنها جایزه اسکار می باشد. جالب است بدانید جایزه اسکار را نمی توان به هر کسی فروخت. در بعضی شرایط اینگونه تندیس ها را فقط می توان به بنیاد ها یا نهادهای خاص بشر دوستانه برای جلب همایت مردم اهدا کرد.

تندیس شیشه ای

در سال های اخیر، شیشه و کریستال بطور فزاینده ای در ساخت تندیس در میان جامعه رواج یافته اند، این بدان علت است که محصول بدست آمده دارای طرح های جذاب و دارای زیبایی خاص خود می باشند. به طور معمول این تندیس ها در مراسم هنری و همچنین برای رویدادهای شرکتی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای طرح های مختص بخود و معتبر. چیزی که این نوع تندیس را جذاب می کند این واقعیت است که می توان جزئیات و مشخصات از جمله متن و یا طرح مورد نظرمان را روی آن حک کنیم، این باعث می شود که این مورد یک شیء نمایشگر بسیار جذاب باشد. برای کسانی که به دنبال نسخه ارزان قیمت تندیس کریستال هستند می توانند از تندیس شیشه ای که مدل های مختلفی از آنها موجود است استفاده کنند که در درخشش مانند کریستال بنظر می رسند.

تندیس ها در تمام اشکال، مدل ها و اندازه ها در دسترس هستند، و این بخشی از چیزی است که آنها را بسیار جذاب می کند. بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت تندیس های مختلف و انواع تندیس هایی که در رویدادها، مناسبت ها و مراسمی که آنها اهدا می شوند، و ارزش هایی که مردم به تندیس ها می دهند، باعث انتخاب مناسب تر برای سفارش و ساخت تندیس مورد نظرتان می شود.


» نظر