سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بایدها و نبایدها در استفاده از بج سینه

باید: به دنبال طرح ها و شکل هایی از بج سینه باشید که سبک پوششی شما را تکمیل کند مانند گل ها، حیوانات و سایر اشیاء.
نباید خود را مجبور به پوشش چیزی کنید که با آن راحت نیستید.باید: اگر در انتخاب جواهر مورد نظرتان دچار مشکل شده اید از دوستتان بخواهید در این مورد شما را راهنمایی و کمک کند.
نباید تاثیری که انتخاب لوازم جانبی مناسب بر شما می تواند داشته باشد را نادیده بگیرید.باید: زمانی را به انتخاب بج سینه، مقایسه سبک های مشابه و توجه به حالت کلی آن ها اختصاص دهید.
نباید بج سینه ای که هیچ تناسبی با لباس های شما ندارد را انتخاب کنید چراکه این اقلام در کنار لباس معنا پیدا می کنند.

 

 

باید: بج های سینه خریداری شده را با لباس های قدیمی خود مورد استفاده قرار دهید چرا که ممکن است به استفاده مجدد از آنها در سبک جدید راغب شوید.
نباید از افزودن بج های سینه جدید به مجموعه خود و بیرون انداختن مدل های قدیمی هراس داشته باشید.

باید: سبک پوششی مختص خود را چندین باره ایجاد کنید.
نباید به طور کورکورانه از مد روز پیروی کنید.

مواقعی که می توانید از بج سینه استفاده کنید.

در اینجا پیشنهاداتی برای مکان و زمان استفاده از بج سینه ارائه خواهیم داد:

دورهمی خانوادگی

اگر قصد حضور در دورهمی خانوادگی دارید از بج سینه ای استفاده کنید که بیانگر عشق و محبت باشد به عنوان مثال بج سینه گل های عتیقه زیتون سبز (طلای عتیقه)، بج سینه گل و گلدان زرق و برق دار، بج سینه گل لاله چند رنگ با زمینه نقره ای.

لباس محل کار

اگر شما در یک اداره کار می کنید باید از بج سینه ای که بازتاب دهنده سبک و شخصیت شما باشد استفاده کنید. اندازه آن از کوچک تا متوسط می تواند متغیر باشد و بهتر است از اندازه هایی که بیش از حد بزرگ است در این موقعیت استفاده نشود.
بج سینه های طلایی و نقره ای رنگ با تزئینات مرواریدی و الماسی بر روی ژاکت تیره رنگ شما جلوه بهتری خواهد داشت و بهتر است بر روی پیراهن یا بلوز با رنگ روشن خود از بج سینه ای فلزی با زمینه تیره و سیاه رنگ استفاده کنید.

برای اینکه ظریف و بانوانه به نظر برسید از یک دامن کلاسیک در کنار جواهرات مرواریدی استفاده کنید. بج سینه مرواریدی مصنوعی که تطابق کافی با گردن بند و گوشواره شما داشته باشد بهترین انتخاب برای پوشش محل کار می باشد.
بج سینه قلب کریستالی کوچک (قرمز)، بج سینه پاپیون کریستالی صورتی با زمینه نقره ای، بج سینه مینای کریستالی گیلاس کوچک .

زن تاجر

اگر یک قرار تجاری یا جلسه مهم با مشتریان خود دارید، بهترین پوشش استفاده از بج سینه ظریف و کوچک متصل شده به یقه لباس یا بالای جیب ژاکت شما می باشد. بج سینه های کوچک و ظریف و گران قیمت مزین به کریستال سواروفسکی بهترین عملکرد را خواهد داشت. بج سینه گل رز با کریستال های نفیس سواروفسکی، بج سینه گل رز با کریستال براق، بج سینه گل لاله با کریستال براق.

مهمانی

اگر قصد آماده شدن برای شرکت در یک پارتی دوستانه را دارید، از بج سینه ای استفاده کنید که در تاریکی جلوه ویژه ای داشته باشد که برای دستیابی به این هدف نمونه های بزرگتر تاثیر بیشتری خواهد داشت. طلای جلا داده شده، جواهرات نقره ای و رادیومی نور بیشتری را بازتاب می دهند و هنگامیکه با سنگ های قیمتی ترکیب می شوند درخشش بیشتری خواهند داشت.
بج سینه کریستالی لب قرمز سکسی، سنجاق سینه پرنده صورتی، بج سینه پروانه مینایی قرمز طلایی بزرگ.

کلوب شبانه

باید گزینه های شیک را برای این مکان انتخاب کنید، سنگ هایی بزرگ و براق! اگر قصد بیرون رفتن در شب را دارید و موهای شما در حالتی زیبا طراحی شده است، بج سینه را نیز به پوشش خود اضافه کنید. زمان آن فرارسیده است که کمی نیز ماجراجو باشید و از امتحان کردن مدل های جدید هراسی نداشته باشید. از گزینه های زیر استفاده کنید:
بج سینه عقرب سیاه، سنجاق سینه هلال ماه نارنجی، سنجاق سینه پروانه مینایی قرمز طلایی بزرگ.

قرار ملاقات

اگر قصد انتخاب پوشش برای رفتن به قرار ملاقات را دارید باید بج سینه ای را انتخاب کنید که نکته ای در مورد شخصیت شما را نشان دهد. اگر گربه دوست دارید یک سنجاق سینه گربه انتخاب کنید، اگر حیوان خانگی شما پارس می کند از یک بج سینه سگ استفاده کنید. اگر فرد رویا پردازی هستید، گزینه ای را نتخاب کنید که خیلی بزرگ نباشد و الهام دهنده ظرافت باشد. بج سینه پلاستیکی بچه زرافه کریستالی صورتی، سنجاق سینه کریستالی صورت دایره ای زرد خندان، سنجاق سینه کریستالی قلب قو.

خانه

ار شما فردی هستید که علاقه ای به بیرون رفتن ندارید و همیشه به دنبال بهانه ای برای ماندن در خانه هستید، بج های سینه کمکی به شما نخواهند کرد مگر اینکه بخواهید افرادی را به خانه دعوت کرده و مهمانی هایی برگزار کنید. در اینصورت این امکان را خواهید داشت که بج های سینه متعددی را در طول شب چندین بار تعویض کنید.این موقعیت مناسبی برای نشان دادن مجموعه بج سینه شما خواهد بود که حس حسادت دیگران را بر بیانگیزید.
اقلام زیر را به مجموعه خود اضافه کنید: بج سینه سه رنگ سپری شکل (طلایی، قرمز، قهوه ای)، بج سینه پلاستیکی صورت خندان زرد،

برای ساخت بج سینه روی کلمه کلیک کنید.


» نظر