سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی استفاده از بج سینه(بخش اول)

چگونه و در چه مکانی از بج سینه استفاده کنیم :

لباس

بج سینه یک لوازم جانی برای لباس های شب کوچک مشکی یا در حقیقت هر لباسی می باشد به منظور جلوه دادن به مرز های لباستان می توانید بج های سینه ای بر روی آنها نصب کنید.

برای افزایش جذابیت و جلوه گری لباس زنانه خود می توانید از بج های سینه مرواریدی به شکل گل در نقاط استراتژیک بهره ببرید.اگر لباس شما بیش از حد بزرگ است، پارچه اضافی ان را در پشت لباس جمع کنید تا اینکه به اندازه مورد نظرتان برسید و آن را با یک بج سینه در آن محل نگه دارید.
برگردان یقه
این محل رایج ترین نقطه لباس برای نصب بج سینه می باشد. این مکان تنوع پذیرترین محل برای نصب قطعات از هر نوع، اندازه و رنگ است. به قدرت تخیل اجازه هنرمایی داده و شخصیت خود را با آنها جلوه دهید.

از چندین ترکیب در یک مجموعه استفاده کنید. از بج سینه های مختلف در اندازه های مختلف، مرواریدی یا مینایی، چند رنگه و جذاب در کنار هم استفاده کنید. در واقع برای این کار هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 

Brooch


بلوز یا پیراهن
آیا به دنبال تکمیل پوشش خود هستید؟ از یک بج سینه هندسی سایز متوسط در کنار یقه پیراهن یا بلوز خود استفاده کنید به طوریکه در هر دو طرف پارچه نصب شود. سعی کنید رنگ بج سینه را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ چشمانتان در تضاد باشد.
ژاکت پشمی یا گرمکن
تقریبا تمامی انواع ژاکت های پشمی قابلیت نصب بج سینه دارند. بج های سینه پیچیده با المان هایی بر روی آن، شاید در سبک boho ، به عنوان دکوراسیون خوبی برای دکمه بالا و یا گرمکن در نظر گرفته می شوند.
همچنین یک بج سینه Victorian یا Vintage Comeo می توانند گزینه های خوبی باشند.
دم اسبی یا تور مو
به منظور جلوه گری بیشتر دم اسبی موهایتان می توانید یک سنجاق به کش نگه دارنده آن نصب کرده و مثل سابق آن را در بالای سر خود ببندید. اگر موهای خود را در یک مجموعه در تور مو قرار می دهید می توانید یک
 بج سینه یا سوزن بر روی آن نصب کنید. ساده، آسان اما شگفت انگیز!
دستمال سر
اگر از دستمال سر استفاده می کنید فراموش نکنید که آن را با بج سینه تزئین کنید. یک سوزن کریستالی سواروفسکی می توانید به جلوه موهای زیبای شما اضافه کند.
می توانید از هر سایزی استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که انتخاب شما به گونه ای نباشد که دستمال سرتان را مدام به یک سمت بکشد.
دستکش
اگر شما عادت به استفاده از دستکش دارید و در عین حال علاقه به پوشیدن حلقه های بر روی انگشتانتان، به شما بج سینه و سوزن های تزئینی را توصیه می کنیم. به سادگی بر روی دستکش های شما نصب می شوند.

بج ها را دقیقا با همان روش و سلیقه ای که برای انتخاب حلقه دارید، انتخاب کنید: به اندازه ای بزرگ که جلب توجه کند، اما در عین حال کوچک که شما را اذیت نکند.
کلاه یا کلاه پشمی
جلوه کلاه خود را تغییر دهید. بج سینه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بر روی کلاه با طرح ساده خود نصب کنید، خواهید دید که چه تاثیر شگرفی بر جلوه آن خواهد داشت.

برای کلاه های بافتنی، پاپیون مراریدی یا هر بج سینه دیگری که سازگاری داشته باشد مناسب می باشد.
کلاه های ساده مشکی هنگامیکه با سوزن ها و بج های رنگی مختلف تزئین می شوند، جلوه جدیدی پیدا می کنند.


» نظر