سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دسته بندی بج سینه های مردانه

بج های ‌سینه‌ مردانه موجود در بازار، دسته‌بندی‌های زیادی دارند، ما در اینجا به تعدادی از این دسته‌بندی‌ها اشاره می‌کنیم.

 

1. بج سینه‌ حلقه‌ای

این بج ‌سینه‌ شبیه به بج های ‌سینه‌ هلالی هستند که حلقه کمی باز است و سوزن پشت حلقه قرار دارد. برای ساخت حلقه این بج سینه ها ممکن از یک فلز ساده با طرحی پیچیده استفاده شود و یا ممکن است روی آن سنگهای قیمتی کار شده باشد. از این بج های سینه‌ حلقه‌ای، در قرن اول میلادی در ابتدا با هدف کاربردی و سپس با هدف تزئینی استفاده می‌شد. آنها نمادی از شان و مقام، طلسم، جادو و کاریزما بودند؛ حتی امروزه هم نمادی از پرستیژ و شرافت هستند.

سوزن این بج ‌ها در جای خود سفت و محکم هستند و در واقع یک سر سوزن به بخشی از حلقه متصل شده است.

2. بج ‌سینه‌ تک نگین

بج های‌سینه‌ مزین به سنگ‌های قیمتی، برای لباس‌های شیک و لوکس بهترین انتخاب است. زرق و برق الماس، مروارید و دیگر جواهرات تجسمی از شکوه و جلال خواهند بود، و استفاده از فلزاتی به غیر طلا و نقره و سنگ‌های مصنوعی، کریستال‌ و شیشه نیز بعد اقتصادی بج ‌سینه را متعادل می‌کند.

این بج ‌سینه‌ها برای وصل شدن به لباس، یا دکمه‌ای هستند یا سوزنی؛ و در اندازه‌های مختلف نیز موجودند. این بج سینه ها متناسب دنیای مد هستند و طرح‌های آنها نیز بسیار متنوع است. و قمیت آنها، باعث می‌شود تبدیل به یک سوغاتی بسیار خوب شوند.

 

Men’s Brooches

3. بج ‌سینه‌ طرح‌دار

این بج سینه‌ طرح‌دار، با نشان دادن یک تصویر یا صورت یک الهه و یا یک شخص معروف، معرف آن الهه یا شخص معروف هستند. یک چهره سه بعدی بر روی یک پایه فلزی قرار گرفته و یک سوزن به پشت بدنه متصل است. این اشکال بر روی صدف، شیشه یا سنگ حک می‌شوند.

بج ‌سینه ممکن است از طرح‌ها و نمادهای مختلف باشد و با سنگ‌ها و الماس‌های کوچک تزیین شده باشد.

4. بج ‌سینه‌ سوزنی

این بج ‌سینه‌ها تا حدودی شبیه به سنجاق‌های یقه‌ای هستند. سوزن بج نازک و تیز است و توسط یک گیره به بدنه متصل می‌شود. بر روی بدنه نیز طرح‌های گلدار و الگوهای دیگر کار شده و با رنگ‌های مختلف تزئین شده است. این بج سینه ها بسیار محکم هستند و به دلیل طرح‌ها و الگوهایی که دارند، با تنوع زیادی در دسترس هستند.

بج ‌سینه‌هایی که پیش از این فقط برای اهداف خاص استفاده می‌شد، حالا جنبه تجمل به خود گرفته است. مردم برای پیروی از مد و پیدا کردن ظاهری جدید و زیبا از بج سینه‌ استفاده می‌کنند. به طور قطع بج ‌سینه‌ها امروزه یکی از ساده‌ترین و درعین حال ضروری ترین اکسسوری هستند.

بج ‌سینه‌ها شخصیت فردی را تکمیل می‌کنند و اظهار جدیدی از هویت، سبک‌های مد غالب و استایل‌های جدید در جامعه نشان می‌دهند. زدن یک بج سینه به لباس، تغییر قابل‌توجهی برای کل ظاهر به ارمغان می‌آورد.

از بج ‌سینه‌ها نه تنها در موارد خاص مانند مراسم خانواده، اعمال مذهبی، جلسات رسمی و حزبی و غیره استفاده کرد، بلکه می‌توان در روزهای عادی و با لباس‌های عادی و روزمره نیز از آنها استفاده کرد. زدن بج ‌سینه‌های کوچک بر روی یقه یا آستین‌های ژاکت، ظاهر شیک و مناسبی به لباس می‌دهد.

اولین چیزی که در مورد شخصیت هر فردی می‌توان فهمید، از ظاهر اوست و بج ‌سینه‌ها استایل، علاقه شخصی، پویایی و ظرافت شما را نشان می‌دهند.

 

برای ساخت بج سینه روی کلمه کلیک کنید.


» نظر