سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا بج سینه ها فقط به درد پیرزن ها می خورد؟

قطعا اینطور نیست. طراحان مطرحی مانند دلفینا دی لترز با ساخت بج سینه ها و بازگرداندن دوباره آنها به دنیای مد، این  که فقط افراد مسن از بج سینه استفاده می کنند را از بین برده اند.
جواهرات موج جدید دی لترز که شامل بج سینه های جهت دار می باشند در هفته های مد بسیار مورد توجه قرار گرفتند. بج سینه های جواهر نشان سورئال او، که شبیه یه یک چشم کارتونی با مژه های مرواریدی است که به یک جفت لب یاقوت نشان متصل شده، قطعا توجه هر کسی را جلب می کند. از طرف دیگر بج سینه های طراحی او که به شکل حشره هایی با اندازه واقعی هستند که رویشان با سنگ های قیمتی پوشیده شده، نه تنها هم? توجه ها را به سوی خود جلب می کند بلکه شاید باعث شود وحشت آنها نیز بشود.

چطور، کجا و چه وقت باید از بج سینه استفاده کرد

گرچه از قدیم همیشه رسم بر این بوده که بج سینه را به سمت چپ لباس، پیراهن یا ژاکت بزنیم، اما اگر هنوز به این رسم پایبندید باید بدانید که به این ترتیب بیشتر شبیه به مادربزرگ تان می شوید.
پیشنهاد سوزان سیز این است که لباس های سفت و برش خورده بپوشید تا بج سینه بیشتر و بهتر خود را نشان دهد و به نظرش بهتر است سنجاق سینه را بر روی پارچه هایی با بافت سفت و محکم بزنید و از زدن آن بر روی لباس های ابریشم یا جیر اجتناب کنید.

لدیا کورتیه، که ید طولایی در تخریب رسوم قراردادی دارد، پیشنهاد می کند هر طور که دوست دارید و هر کجا که دلتان می خواهد از بج سینه استفاده کنید: بر روی آستین یا حتی برای بستن جلوی لباس.
بج سینه بهترین یار زنان شاغل است چراکه برای لباس رسمی بسیار مناسب است. یک بج سینه زیبا می تواند یک لباس معمولی را به یک دست لباس استثنایی تبدیل کند.
اما بج سینه ها فقط به ساعات کاری محدود نمی شوند و یک جایگزین شیک و بی نظیر برای گوشواره در یک میهمانی شب هستند. مثلا می توانید به جای به گوشواره های سنگین و یا گردنبند خفه کننده، از یک بج سینه طرح سنجاقک تیفانی مزین به الماس و تورمالین استفاده کنید. با استفاده از بج سینه های الماس نشان در شب می توانید یک تلالو تابناک و خیره کننده ایجاد کنید.

آیا آقایان هم می توانند از بج سینه استفاده کنند؟

تا الان فهمیدیم بج سینه ها دوباره به دنیای مد بازگشته اند، اما نکته دیگری که باید حتما قید شود این است که به قول سوزان سیز، آقایان هم می توانند از بج سینه استفاده کنند. اگر آقایان نمی توانند از گوشواره های بلند، گردنبند های چند لایه و یا دستبند های بزرگ استفاده کنند، اما هیچ چیزی آنها را از استفاده از بج سینه منع نمی کند.


» نظر